BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

24 Şubat 2009 Salı

İSİMSİZ

Gönül gözüm ve dilim olmuş satırlarım,
Akıtmışım gözyaşımın mürekkebini kelimelere
Şarkılarımla dansetmiş mısralarım
Ve sen, sen her şiirde şarkıda karşımdasın...
Bazen bende, bazen de hiçlikte
Bazen içeride bazen dışarı da
Bazen ben onda kaybolurum
Bazen o bende heryerimi kaplar
Şiir olurum tümden
Naftalin kokarım sandıklar gibi
Eski bilindik bir tat
Bir kadeh şarap...
Yudumladıkça büyürüm sınırsız
Sen bir ayna olursun geçmişin ayaklarında
Ben sereserpe önünde serilmiş bir hayal...
Bir senden bir benden eser rüzgarlar
Hep aynı imbatlar okşar saçlarımı
Deniz önümde yalpalanır dalga dalga
Ben aynada seni seyrederim an gelir
Bir senden bir benden anlatırız karşılıklı
Sohbetin tadı deniz, deniz sen ve ben....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bazen bende, bazen de hiçlikte
Bazen içeride bazen dışarı da
Bazen ben onda kaybolurum
Bazen o bende heryerimi kaplar
Şiir olurum tümden
Naftalin kokarım sandıklar gibi
Eski bilindik bir tat


çok güzel dizeler, yüreğine sağlık mavi sihir
kısa ama çok güzel bir masal gibi isimsiz

@miray