BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

7 Ekim 2009 Çarşamba

HOŞ GELDİN...






Ruhumun yangınlarına hoş geldin. Sağanaklarınla serinlet beni gece gözlü sevgili. Yağ üzerime damla damla. Birbirine değmez hiçbir damlan, tenimde her noktaya düşer usulca. Yağarken de severim seni, akarken de. Kâh yangınlara atarsın beni geceyi kıskandıran gözlerinle, kâh güneş ellerinle tutar götürürsün dalgaların valsine. Dumanı tüter yüreğimin. Sen gelince başka, sen gidince başka yanar bu gönül.



Depremlerime hoş geldin. Sarsıldıkça yarılır yüreğim, seni alır içine. Büyür, genişler boşluklar. Sen dolarsın ansızın her yere. Kapıdan, pencereden, aralık kalan her yerden, kokun sızar benliğime kadar. Efsunludur sana ait her şey, ben bırakırım kendimi sana. Depremlerim bile alamaz beni senden. Gidip gidip gelemediğim yollar vardır hep anılarımda. Toprak yarılır depremlerimde, maziyi yutar. Sadece sen kalıverirsin karşımda. Peşin sıra yaşarım her şeyi.



Hayatıma hoş geldin gecenin ben yüzü. Evet, gecenin ben yüzüsün sen. Bana bakan yüzüsün. Gözlerimi kapadığımda gece senin gibi bakar bana. Gördüğünün benden başka bir şey olmadığını bilirim o an ve gecenin ben yüzü adını veririm ona. Senin sadece gözlerin benzer geceye, benim bakıp bakıp daldığım gözler. Kaybolup, yolumu bulamadığım gözler. Aslında bulunmayı da istemediğim gözler.



Mavime hoş geldin, benim ruhum mavi bilirsin. “Ruhum” demenden anlarım bunu. Bakınca, yüreğinin ötesini görmeyi bilirsin benim gibi. Bakınca, gözlerdeki gülümsemeyi seversin benim gibi. Ilık ılık akarsın, hangi makamın şarkısı olduğunu bilmem ama tanırım seni. Ezelden beri elini tutarmışım gibi gelir, seni gördüğümde. Sanki hep bendeymişsin de, ben yeni dokunmuşum gibi. “Aşinalık” dersin önce, “Ben kendimi görüyorum onda, aynam o benim” dersin. Sonra bir hoş geldin şarkısı dolanır diline.


Duvarlarımın içine hoş geldin gece gözlüm. Yüreğime hoş geldin, gündüzüme, geceme. Her şey senin şerefine olsun, bu gece. Hoş geldin…



Mavisihir

0 yorum: