BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

3 Ekim 2009 Cumartesi

SERDE YANMAK VAR





Seni saklı tutmak var ezelden beri. Yüreğimi sıkı sıkı örmek var. Açarı olmayan kilitler vurmak var kapılarıma. Gönül pencerelerini çivilemek var. Dipsiz kuyularda aksini aramak, dağa çıkıp haykırışlarının yankısında çıldırmak var. Bulutlarla oyun oynayarak, resmini aramak var gökyüzünde. Yanı başına güneşin gülen yüzüyle beni resmetmek var. Sonra da, doyasıya izlemek.




Gül demetine benzeyen yüzünü ezberlemek var dimağımda. Gülüşünle hayatı aydınlatmak, sıkıca kapatıp her yeri seni sadece kendime saklamak var. Gözlerden uzak, sadece bana yakın olmak, aslında bir olmak var. Aynı tende, aynı gözde, aynı nefeste can bulmak, aynı yerde yitip gitmek var. Aynı dalda, tek bir meyvenin içindeki çekirdek olmak. Tek bir nota, tek bir ses, şarkıdaki unutulmayan tını, bazen imbat, bazen de alize olmak var. Yosun kokularını getirmek var, çöl sıcağında kumlar gibi fırtınayla savrulmak var. Yanmak var serde.



Öfke olmak var. Kıskanınca ateş olup sıçramak var uzanan ellere. Değen gözleri dağlamak, uçan sözleri hapsetmek var dar kafeslere. Duvarlara çarpa çarpa yürümek var, kanamak var aşk için. Kanatmak var, bir çift göz için. Gülen yüze kurban olmak, her daim soluğunu hissettirmek var. Hatta, rüzgarı estirmek var saçlarına. Çiçekleri, benim için, senin için koklamak var. Kışın kara zemherisinde cemreleri indirmek var gözlerine. Bahar çiçeklerini yürekte büyütmek, kokusunu nefeslere sarmak var.



Sen olmak var serde, benden daha içeri bir yerde. Kıyameti yokluğunda yaşamak var, gülüşünde doğmak, göz yaşında erimek. Hazan mevsiminde seninle ölmek var. Bir eylülde doğdum, bir eylülde gördüm, bir eylülde de seninle öldüm demek var. Sonbaharın hüznünü, senin sevincine döndürmek var. Yapraklar düştükçe dalından, sana bağlanmak var. Serde, sadece sana yanmak var…




Mavisihir

0 yorum: