BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

26 Ekim 2009 Pazartesi

İŞTE, ÖYLE...



Suskun bekleyişlerdeyim

Apansız gidivereceksin gibi
Gelişini de anlamadım ya
Neyse...

İşte, öyle bir sessizlik benimkisi
Pencere önünde geçen saatler
Hatta her gün toprağını ayıkladığım menekşe
Onlar şahit seni bekleyişlerime
Onlar şahit özleyişlerime

Göğsümün tam ortasına
Bir ateş düştü ya
Dumanı tütmez, kokusu boğmaz
Rengi nedir deseniz, onu da bilmem
Suskundur ateş, benim gibi
Ne çıtırtısı duyulur
Ne de beni yaktığı
İşte, öyle bir ateş benimkisi


İşte, öyle bir yanmak
İşte, öyle bir beklemek
İşte, öyle bir özlemek
İşte, öyle bir sevda benimkisi…




Mavisihir

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem,harika bayıldım yazılarına.
bu kadar mı yaşar içinde bir insan,bu kadar mı iliklerine kadar hayatı umursar,ancak bu kadar olur.
yazılarının devamını diliyorum,