BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

18 Haziran 2009 Perşembe

BEN DE SEVDİM...

Umarsız sanıyorsun ya beni
Aslında ben de sevdim
Kapılardan çıkıp gitmek kolay mı sanki?
Seni yüreğim kanarken sevdim
Bir masal yazdım kendime belki
Bir an prenses sandım kendimi
Hiç bitmez gibi geldi her şey
Sağ yanımda bir sızı vardı ezelden
Sol yanım yangınlarda şimdi
Sorguladım kendimi, seni, sevgiyi
Konduramadım bize bitmeleri
Direndim, yandı içim, için için…
Ben yine de sevdim seni
Bir söz geldi kondu senin diline
Oradan benim gözlerime uçtu
Zehir aktı içimden, çağladı
Bitmelere öfkeliydim ben
Kaybetmeleri sevmedim hiç
Sanki seni sevdim ezelden
Korku vardı içinde sarmaşıkların arasında sıkışırken
Diline dolanan şarkının yokluğu
Senin boğulduğun yalan ev belki de
Sen, sen olamadın hiç
Ben zaten, sende ben olamadım
Yalan, masal, sarmaşık ve sarı yapraklar
Bir kanarya konmuş sarısından
Kulağıma bir şeyler fısıldıyor
Aslında ben de sevdim dedim ona
Ve gitmeleri kendim seçtim…




Mavisihir

0 yorum: