BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

15 Temmuz 2009 Çarşamba

VAKİT...

Vakit, sen vakti yüreğimde
Dalgalar sahile vuruyor ahenkle
Sen de benim yüreğimde yalpalıyorsun
Her vuruşunda sahillerime
Sevgiyi işliyorsun nakış nakış
Vakit, sen vakti yüreğimde
Güne başlarken güneşle geliyorsun
Gece benimle dalıyorsun uykuya
Ayrı rüyalarda dolanıyoruz el ele
Bir senden, bir benden söylüyoruz şarkılarımızı
Vakit, sen vakti yüreğimde
Şarhoşluğun tadına varıyoruz
Gecenin derin kokuları arasında
Aşk buram buram her yerde
Büyülü dokunuşlara bırakıyoruz kendimizi
Sende de vakit, ben vakti
Usul usul sızıyorum kapılarından içeri
Sevdaya zerk ediyorum seni ince ince
Duman duman uçuyorsun başka şehirlerden bana
Ben sana geliyorum usuldan
Sen ise koşa koşa ruhuma
Sende de vakit, ben vakti
Ruhum!...
Hoşuma gidiyor sana böyle seslenmek
Seni kendimden, en içimden bilmek
Yüreğimi senin yağmurlarına salıvermek
Sırılsıklam olup, sana kokmak buram buram
Sende de vakit, ben vakti
Bitmiyor senli benli zamanlar
Her yer bize bakıyor
Bizi anımsatıyor martılar
Yine seninle simit atıyorum kuşlara
Vakit, sen vakti yüreğimde
Sende de ben…





Mavisihir

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadar inanılmaz satırlar. ama denemeleriniz mukayese kabul etmeyecek kadar muhteşem.