BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

17 Ocak 2009 Cumartesi

AŞK İÇİN AŞKSIZ KALDIM




Susup yalan tavırlarla sana bakmak daha mı iyidi sanki? Sen bencilce davrandın sadece farkında değilsin. Hiçbir zaman olmayacak bir masala başladın sen, mektuplar yazdın aşktan saklanan. Gördüm, görmezlikten geldim. Sordum, inkar ettin. Duymazlıktan geldim. En sonunda sen benim sözüme geldin. Zordu belki, akan suyu durdurmak. Ben su , sen garip çocuk. Önüme bir bent yapıp yönümü değiştirmek istedin kendince. Oysa ben yolumu çoktan seçmiştim. Çoşkun bir ırmak değilim belki, inadımı kırarsın sandın kendince. Benim yolum belliydi çocuk. Sonsuzluğa karışmak tüm istediğim. Büyük mavi beni bekliyor ufukta, açmış kollarını. Gidişime kızmayacağını söylemiştin oysa kenarda oturup beni seyrederken. Sen de bana yalan söylemişsin aslında.


Şiirler yazıldı aşkın kenarından geçen. Geçerken akarsuya düşmüşsün meğer. Ben çekmedim seni unutma sakın. Taşlara takıldın belki, ayağın kaydı birden. Şarabın damarlarda dolanışını düşün sadece. Durduramazsın akar, çoğalır. Belleğin bulanır şarapla birlikte kızıllaşırsın yavaşça. Ben de öyleyim işte. Akmak itiyorum sadece sonsuz maviye. Belki gökkuşağının yedi rengini vereceksin bana ama ben kendi mavime gidiyorum umarsızca. Sorgulamadan, durmadan. Hedefe kilitlenmiş bir silahım ben belki. Mavinin tam ortasına nişan almış bir mermi. Çılgın ve bencil diyebilirsin bana. Aşk için aşksız kalmayı ben seçtim. Sana rağmen, kızıl gün batımına rağmen.


Mavisihir

0 yorum: