BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

29 Ocak 2009 Perşembe

DOKUNMA YÜREĞİME


Son kadehleri de kaldırdık ölümün şerefine.
Sakın dokunma yüreğime.
Mezelerin en güzelini tükettik bir nefeste.
Kırdık kadehleri, dağıldık kırıklarla birlikte.
Yokluğun acıları içimizde.



Kaybettik bu oyunu sevgili,
Yanlış oynanan hamlelerle.
Tıpkı satranç tahtası gibi,
Karelere bölünmüş yüreğimizde.
Bir de kırık şarap kadehleri.



Yüreğimi sakladım ben, kan kırmızıya.
Ölümün her haline hazırım,
Senden akan zehire susamışlığımda.
Son sarılışların sıcaklığında,
Karşıladım ben, cellatlarımı.



Sakın dokunma yüreğime,
Gidiyorum ben dönüşsüzlüklere.
Sensiz çıkıyorum bu yolculuğa sevgili.
Azrail’in kulağına fısıldıyorum ismini,
İçimde sen, kan kırmızılığında rengin.



Gittiğim yerlerde yoksun biliyorum.
Bitmeyen sensizliği seçtim.
Gözlerinin yeşilinde ben yokum.
Yalan da olsa, anılarımı sakla benim için,
Yüreğime değil, son kez ölüme dokun.





Mavisihir

0 yorum: