BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

21 Ocak 2009 Çarşamba

ÇOCUKTUM BEN BİR ZAMANLAR




Küçük bir çocuktum ben de bir zamanlar,
Saçlarım iki at kuyruğu,
Beyaz kolalı kordelalarımla.
Kelebek derlerdi bana o zamanlar.
Eskiden kalma tatlarım var anılarımda.


Saf bir rüya gibi seyrettim geçmişi.
Hem özlem, hem de biraz hüzün.
Kaçırdığım pek çok şeyi andım kendimce,
Baş başa kaldım, hem zengindim hem de kimsesiz.
İnce çizgiyi çoktan geçmişim.


Büyüdüm ben de senin gibi dünya.
Geride ve geç kalışlarımla alay eder gibisin.
Göz kırparak anlatma beni başkalarına.
Çocuktum ben bir zamanlar,
Sanki bana her şeyi geri vereceksin.


İlk sırada oturuşlarım,
Sahip olduğum ilk oyuncağım,
Belki de aldığım ilk nefesimsin.
Geçmişin yarısı ben isem,
Çocukluğum,diğer yarısı da sensin…



Mavisihir

0 yorum: