BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hürriyet

20 Ocak 2009 Salı

BIRAK AKSIN AŞK






Seni sevdim ben bir zaman önce,
Hesapsız çıkarsız.
Sana çıktı bütün yollarım,
Sorgusuz sualsiz.
Saklambaç oynadık şehrin köşelerinde,
Seninle ve hayatla adeta.
Gözyaşlarımla çizdim, kazıdım,
Bastığımız her toprağı, taşı.
Kalbimde senden kalan en büyük iz.
Silmeye kalktım bir gün anılarını,
Kendimi kandırdığım günlerin başlangıcında.
Sensizliğe alışırım sandım kendimce.
Korkularımı bir köşeye sıkıştırıp,
Hayata devam ederim sandım belki de.
Sevdan küçük sandım, inanmadım yaşadıklarımıza.
Nankör bir sevgili gibi,
Sırtımı dönüp gitmek istedim.
Hayalin heryerde, rüyalarımda silüetin, sesin.
Sensizlik bile senle dolmuş meğer,
Ben sevda sarhoşuyken göremedim.
Küçük sandım, aldandım.
Hor gördüm belki de sevdaları, sevdamı.
İnanmak isterken,
Kopan fırtınalarda ürküp sığındım bir saçak altına.
Yağmur, alabildiğince yağarken üzerime,
Her damlada senin öpüşlerin düştü gözlerime.
Vazgeçemediğim bir sızı var içimde.
Aslında sen olan yüreğimden çığlıklar yükseldi gecenin hüznüne.
Yağmura karışıp aktı yüreğimdeki aşk.
Bir direk dibi buldum,
Seninle beklediğimiz.
Her yerde anıların var demiştim ya,
Anılar değildi onlar sendin.
Dön demek geldi içimden öyle hesapsız.
Dön,
Seviyorum ben seni, yağmurun gözlerime düşüşü gibi.
Bırak aksın aşk, sokaklarda.
Bırak, birlikte karışalım maviye.
Ben sana akmaya geldim sevgili,
Aç yüreğinin kapısını....
Aksın aşkla beraber bu soğuk mavi.



Mavisihir

0 yorum: